21 Kasım 2013 Perşembe

AJANIN GÜNLÜK BAŞLANGICI


Merhaba. Hep merak ettiğim blog dünyasına Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge yönetimi bölümünden hocam Sayın Orçun Madran sayesinde an itibariyle adım atmış bulunmaktayım. Kendimden bahsetmeden önce biraz Orçun hocamdan bahsedeyim. Kendisi okulumuzda yüksek  lisans yapmış bilişim alanında tam olarak  uzman bir isim. Kendisinden elektronik yayıncılık dersini alıyoruz. Derse  girdiği andan itibaren farklı bir eğitim anlayışı içinde olduğunu hissettiren Orçun Madran   klişe deyimle "ezberci eğitim" anlayıcı yerine katılımcı, öğrenciyi dersin parçası haline getiren bir sistemle dersi işliyor bunun yayında kişiye yeni özellikler ve donanımlar kazandıracak projeler ve ödevlerle "ezber"i değil " düşünceyi ön plana çıkartıyor. Kendisine teşekkür ediyor ve kendimi anlatmaya başlıyorum ...

Öncelikle bu tarz insanın kendini ifade edebildiği alanlarda hep çok şey anlatmak istemişimdir. Yani her şeyden bahsedeyim en iyi şekilde bahsedeyim birine ciddi bir konudan bahsederken de öyle ama olmaz hiç hep kopuk kopuk konu  topluluğu olur umarım burda da öyle olmaz. Ama şunu söylebilirim eğlenceli bir iş bu genelde yaptığım şey (ki eminim bizim neslin çoğu öyle) bilgisayatın başına geçip Facebook'u  açmak duvarı incelemek arkadaş profillerini kesmek  ve sohbetten biri yazarsa muhabbet yazmazsa tekrar arkadaş profili kesmek :) ... Bide twitter var tabi ona hiç girmecem genelde liseli trendtopiclerini okumakla geçiyor. Neyse bak yine öyle oldu ne anlatacam diye başladım ne anlattım... Özetle internette zamanımız boş geçiyor geyiğine girmek istemezdim ama açık konuşayım benim boş geçiyor. Bundan sonra yazarım en azından ...

Bu duruma düşmem umarım...


 Peki Nedir  Bu Ajan ? 

Tabi ajanlık durumu yakın arkadaşlarımla aramızdaki  eğlencili muhabbetlerden ve hatıralardan gelmekte. Şimdi diyebilirsiniz ki " gerçekten ajan olacak halin yoktu herhalde " ama ben yinede belirttim çünkü twitter adresimden dolayı hemde yakın çevremden gerçek anlamda ajan olabileceğimi düşünen arkadaşlarım çıktı bende zaten ajanım ve bunu herkese açık ediyorum cevabıyla konuyu kapattık. Demem o ki ajjanemre olarak bundan sonra da aklıma gelen konularda blog yazıları yazmaya  devam edeceğim görüşürüz. 

Uğur kardeşim hal hatır sorarken ... (hep böyle değiliz ama)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder